Podatkowa Książka Przychodów i Rozchodów
Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów (także zwana KPiR) to jedna z form prowadzenia ewidencji finansowej dla przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, którzy wybrali opodatkowanie na zasadach ogólnych. KPiR umożliwia przedsiębiorcy sporządzanie prostszej ewidencji niż pełna księgowość, jednak wymaga dokładnego rejestrowania przychodów i kosztów zgodnie z przepisami podatkowymi.
W Biurze Rachunkowym Mały Podatek oferujemy profesjonalne usługi prowadzenia KPiR, które pomogą Ci skupić się na rozwijaniu swojego biznesu, a nie na papierkowej robocie. Nasz zespół doświadczonych księgowych zawsze jest gotowy, aby pomóc Ci w każdej sytuacji podatkowej.
W ramach współpracy oferujemy:
- Pełną ewidencję zdarzeń gospodarczych w księdze przychodów i rozchodów
- Prowadzimy ewidencję środków trwałych, a także wartości niematerialnych i prawnych
- Powadzimy rejestry sprzedaży i zakupu VAT
- Sporządzamy deklaracje VAT oraz informacje podatkowe PIT
- Prowadzimy pełną obsługę w zakresie płac i ZUS
- Sporządzamy sprawozdania do urzędu statystycznego
- Współpracujemy z doradcą podatkowym