STREFA  KLIENTA

DOKUMENTACJA  KSIĘGOWA
PRZEKAZYWANIE  ORAZ    PRZECHOWYWANIE 

PRZEKAZYWANIE  DOKUMENTÓW

Oferujemy kilka sposobów przekazywania dokumentacji księgowej:

  1. DOSTARCZANIE DOKUMENTÓW DO NASZEGO BIURA OSOBIŚCIE
    Dokumenty do zaksięgowania za dany miesiąc dostarczasz do naszego biura raz w miesiącu, do 7-go dnia następnego miesiąca - metoda tradycyjna.
  2. MOŻEMY ODEBRAĆ DOKUMENTY OD CIEBIE
    Nasz pracownik odwiedzi Ciebie, aby odebrać Twoją dokumentację księgową raz w miesiącu, do 7-go dnia następnego miesiąca.
  3. MOŻESZ PRZESŁAĆ DO NAS SWOJE DOKUEMTY
    Swoją dokumentację możesz przesłać do nas korzystając z usług kurierskich albo pocztowych raz w miesiącu, do 7-go dnia następnego miesiąca.
  4. MOŻESZ PRZESYŁAĆ DO NAS DOKUMENTY ELEKTRONICZNIE
    Możemy również księgować dokumenty zeskanowane i przesłane do naszego biura w wersjach elektronicznych skanów jako załączniki wiadomości e-mail.
    Ten rodzaj dostarczania dokumentów jest preferowany głównie dla klientów którzy wybrali kwartalny termin rozliczania podatku dochodowego i VAT, gdyż oryginały dokumentów w tym przypadku są dostarczane raz na kwartał, a bieżące księgowanie odbywa się na podstawie przesłanych skanów dokumentów źródłowych.
Bez względu na wybrany sposób dostarczania dokumentów księgowych do naszego biura niezbędne jest dostarczenie do nas oryginałów dokumentów, gdyż oryginalne dokumenty źródłowe muszą być odpowiednio opisane oraz zadekretowane i oznaczone właściwymi numerami zapisów widniejących w systemie księgowym.
Sposób dostarczania dokumentów księgowych ustalamy indywidualnie z Tobą.
Znając Twoje potrzeby i możliwości techniczne w tym zakresie wybieramy sposób najbardziej dogodny dla obydwu stron.

MIEJSCE  PRZECHOWYWANIA  DOKUMENTACJI  KSIĘGOWEJ

Dokumentacja księgowa może być przechowywana w siedzibie naszego biura lub w siedzibie Państwa firmy. Osobiście sugerujemy przechowywanie dokumentów w naszym biurze. Dostęp do potrzebnych Państwu dokumentów nie jest utrudniony, gdyż w każdej chwili na Państwa prośbę prześlemy skany wskazanych dokumentów. Natomiast w przypadku przechowywania dokumentów w siedzibie Państwa firmy, dokumenty są zwracane po zaksięgowaniu.

Adres

MARBE sp. z o.o.
Żółwiowa 29
91-520 Łódź

Dane kontaktowe

✉  biuro@malypodatek.pl
☎  605 271 145
📆 Pn - Pt
🕙 8:00 - 16:00